Contactgegevens
Klachtenformulier
Maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 uur staan wij voor u klaar via ons e-mailadres info@mmincasso.nl, via het contactformulier of telefonisch.
☎️ Wij zijn telefonisch bereikbaar op +31(0)20-8515210.
📱 Klik op WhatsApp om ons te appen.
Bedrijfsgegevens
Money Management B.V.
Herengracht 449A
1017 BR Amsterdam
KvK: 89847008
BTW-id: NL865131648B01
IBAN (incasso): NL40INGB0101185820
IBAN (klant): NL63INGB0006519323
BIC: INGBNL2A
Klachtenregeling Money Management B.V.
Inleiding:
Deze klachtenregeling is opgesteld conform artikel 13 lid 5 van de Wet Kwaliteit Incassodienstverlening (Wki). Het doel van deze regeling is om een duidelijk proces te bieden voor de behandeling van klachten met betrekking tot de uitvoering van werkzaamheden of diensten door Money Management B.V.
Wij streven naar een snelle en correcte afhandeling van klachten om de tevredenheid van onze klanten te waarborgen.
1. Begripsbepaling
- Klacht: Elke schriftelijke uiting van ongenoegen over de uitvoering van werkzaamheden, de dienstverlening of de naleving van afspraken door Money Management B.V.
- Klager: Degene die een klacht indient, dit kan zowel een opdrachtgever, klant als een derde zijn die direct betrokken is bij de dienstverlening van Money Management B.V.
- Beklaagde: De medewerker of afdeling van Money Management B.V. tegen wie de klacht is gericht.
2. Indienen van een klacht
- Klachten kunnen zowel schriftelijk als per e-mail worden ingediend bij Money Management B.V.
- Klachten kunnen worden ingediend via:
- E-mail: info@mmincasso.nl
- Post: Herengracht 449A, 1017BR Amsterdam
- Contactformulier op de website van Money Management B.V. (Zie bovenstaand)
- Mondelinge klachten kunnen telefonisch worden gemeld, waarna de klacht door een medewerker op schrift wordt gesteld.
3. Inhoud van de klacht
Een klacht dient minimaal de volgende gegevens te bevatten:
- Naam en contactgegevens van de klager;
- Een duidelijke omschrijving van de klacht, inclusief de datum en aard van de tekortkoming of het gebrek;
- Eventuele bijlagen of ondersteunende documenten die relevant zijn voor de klacht.
4. Behandeling van de klacht
- De ontvangst van een klacht wordt binnen 2 werkdagen schriftelijk bevestigd aan de klager.
- De klacht wordt binnen 6 weken na ontvangstbevestiging afgehandeld.
- Indien meer tijd nodig is, kan deze termijn eenmalig met maximaal 4 weken worden verlengd. De klager wordt hiervan tijdig schriftelijk op de hoogte gesteld.
- Zowel de klager als de beklaagde krijgen de gelegenheid een toelichting te geven op de klacht.
- De klacht wordt behandeld door een onafhankelijke klachtenfunctionaris binnen de organisatie.
- De klager hoeft geen kosten te betalen voor de behandeling van de klacht.
5. Oplossingen en maatregelen
- Indien de klacht gegrond wordt bevonden, zal Money Management B.V. in overleg met de klager een passende oplossing bieden. Dit kan onder meer inhouden:
- Herstel van de tekortkoming;
- Aanpassing van de dienstverlening;
- Vergoeding van geleden schade (indien van toepassing).
- Indien de klacht ongegrond wordt verklaard, wordt dit gemotiveerd aan de klager toegelicht.
6. Geschillenregeling
Indien de klager het niet eens is met de afhandeling van de klacht, kan hij of zij zich wenden tot de onafhankelijke geschillencommissie van Incassoklacht.nl.
- Indiening: Klachten kunnen worden ingediend via Incassoklacht.nl.
- Termijn: De ontvangst van de klacht wordt binnen 5 werkdagen schriftelijk bevestigd.
- Afhandeling: De klacht wordt binnen 6 weken na het verzamelen van alle standpunten, deskundigenoordeel en eventuele hoorzitting afgehandeld.
- Onpartijdigheid: Indien er gerechtvaardigde twijfel bestaat over de onpartijdigheid van een commissielid, kan een verzoek tot wraking worden ingediend.
- Kosten: De klager betaalt een vergoeding van €49,00 voor de behandeling van de klacht door de geschillencommissie.
- Beslissing: De in het ongelijk gestelde partij kan door de commissie worden veroordeeld tot (onder andere) vergoeding van de door de andere partij gemaakte kosten.
Voor meer informatie over de geschillenregeling en het indienen van een klacht bij de onafhankelijke klachtencommissie verwijzen wij naar www.incassoklacht.nl.
7. Slotbepaling
Deze klachtenregeling ontslaat Money Management B.V. niet van haar verplichtingen op grond van de wet en overeenkomsten met de opdrachtgever.
Versie: 01-02-2025
Geldig vanaf: 01-02-2025